Verzend- en retourbeleid

Bestelling en levering

Brievenbuszendingen (bestellingen met maximaal 4 juweeltjes) worden geleverd van dinsdag t/m zaterdag tot 20.00 uur.  

Standaard Pakketten (bestellingen vanaf 5 juweeltjes) worden geleverd van maandag t/m zondag.

In de Track&Trace die je ontvangt per mail wordt een tijdvak van 2 uur aangegeven waarin we verwachten langs te komen. We doen ons uiterste best om het pakket binnen die tijd te bezorgen.

Voor zendingen binnen Nederland leveren wij gemiddeld binnen 1 werkdag (Voor 21:00 besteld = Morgen in huis).

Voor zendingen naar België geldt officieel een overkomstduur van 1 tot 2 dagen

Let op: tijdens de feestdagen en overige drukke periodes kan het zijn dat de levertijden uitlopen. Houd hier aub rekening. We doen uiteraard ons uiterste best om z.s.m. te leveren.

Zodra je een bestelling hebt geplaatst kan je deze volgen na verzending. De tracking link vind je in de verzendmail. Deze tracking link is klikbaar en verstuurd je naar de website waar je direct je bestelling kan volgen. Hier kan je alle informatie omtrent je bestelling vinden.

Verzendkosten

Nederland - €2,95

Rest van Europa - €7,95 (€4,95 voor bestellingen vanaf 5 juweeltjes)

Retourneren

Je kunt je bestelling tot 14 dagen retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

Eenvoudig retourneren in 3 simpele stappen

Stap 1: Neem contact op via klantenservice@jouw-juweeltjes.nl of ons contactformulier om een retourformulier aan te vragen. Vul deze vervolgens volledig in.

Stap 2: Stuur je bestelling op

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track & Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk voor de retourkosten. 

Stap 3: ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening

Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen weer op je bankrekening staat.

Je kan altijd contact met ons opnemen via klantenservice@jouw-juweeltjes.nl wanneer er iets niet duidelijk is. Wij proberen je dan zo spoedig mogelijk te woord te staan.

Let op: om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en niet gebruikt zijn. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Overig

Onjuiste adresinvoer: Klanten dienen ervoor te zorgen dat de door hen verstrekte adresgegevens correct en volledig zijn. Jouw Juweeltjes is niet verantwoordelijk voor mislukte of vertraagde leveringen als gevolg van onjuiste adresinvoer. Klanten zijn verantwoordelijk voor eventuele extra verzendkosten die voortvloeien uit het verstrekken van onjuiste adresgegevens."

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? Dan kun je altijd contact met ons opnemen, ook in het weekend en buiten kantooruren.